Om ett år..

Om ett år blir det flytt ner hit på riktigt. Men just nu är det bara pendling fram och tillbaka för båda två. Fördelen med distans är att man saknar varandra mer och man hinner inte tröttna på ens partner på samma sätt som om man bodde tillsammans. Däremot kan man inte träffas när man vill och för min del kan jag inte heller ringa honom när jag vill eftersom utlandsmobilnummer är svindyrt. (Skärpning Telia) Men än så länge har det fungerat helt ok och det har redan gått över 1, 5 år.  (Vågen för oss)
Nu blir det tentaplugg. Detta är också en nackdel men allt pendlande, jag missar en del i skolan och får ta igen det själv, vilket inte alltid är så lätt.
Ha en bra dag!
Kram
Düsseldorf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0